Wat nou koude douche?...Warm bad

Overbodig om te zeggen dat we een fantastische reis hebben gehad. Wat ik zo bijzonder vind, is dat onze kinderen zich ontpopt hebben tot ontzettend leuke reisgenoten.

Voor mij was het de mooiste reis tot nu toe. Alles klopte, vanaf ons vertrek tot en met onze thuiskomst.

Wat hebben we lieve mensen om ons heen. Phlip die ons op een onmogelijk tijdstip naar Schiphol wil brengen. George, die dan al klaar staat met koffie en appelsap voor de kinderen. Onze werkgevers die ons dit gunden. Mira die voor na onze vakantie 'Dansverhalen' voor Timo en Annika regelt.Mijn ouders die ondanks onze urenlange vertraging tot 's avonds laat op Schiphol staan te wachten. Remco die ons op komt halen en pindakaas, eieren en andere dingen heeft gekocht, de verwarming en lichtjes heeft aangedaan voor onze thuiskomst en die onze auto tijdens onze vakantie naar de APK keuring heeft gebracht. De bloemen die klaar staan in huis. Het warme welkom op school van alle kinderen, juffen en ouders. De ontelbare reacties op onze verhalen via de site of privémailtjes, variërend van onze jongste fan, Noa, tot de oudste fans, tante Gretha en tante Thea. Onverwachte reacties van familie en vrienden, vriendinnen van mam, collega's, bazen. Ik ben werkelijk stomverbaasd hoeveel mensen ons gevolgd hebben.

Het lijkt verdorie wel de dankbetuigingen van een boek, waar ik altijd zo'n hekel aan heb.

Reacties

Reacties

Ingrid

Fijn dat jullie er weer zijn!

Remco en Petra.

Hi Nathalie,
wat een lief bericht, maar het was echt geem moeite hoor.
Voor jullie doe ik het heel graag.
Geniet van een lekker weekend even weer op adem komen en wennen aan koud Nederland.
We spreken elkaar snel en drinken dan een welkoms borrel.
Of gaan we nog iets afspreken voor de kermis komende week.

Groet R&P

Barbara/ Yoram van Keeken

Al veel gezien en gelezen op jullie site. Wat ongelooflijk leuk zeg! Super! En prachtige foto's ook. Heel indrukwekkend.
Lieve groet, B & Y

Marieke Ruijzing

Ook ik heb jullie gevolgd, erg leuk om jullie avonturen te lezen en foto's te zien!

Groetjes,
Marieke (collega Chris)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!